Wednesday, May 6, 2009

Mini Haul

I know I said I wasn't going to buy anything for a while but I couldn't control myself. After school I decided to stop by the MAC store only because I went to school for nothing.
Here's how it started ...
Today I wasn't sure if my professor was going to held any classes for today. So since I didn't wanna miss a day of school, I tried calling her office number. No one picked up and of course I didn't have any of my classmates number. I figured I'll just get my ass out of bed and got ready to go to school. As soon as I got there, the lights were off, door was locked and no one was in there. Did I mention that I was about 15minutes late? So yeah ..I guess we don't have to go to class until Friday(which is our last class for the semester + final exam). Blah!
So anyways I thought, 'Hey, why not stop by the MAC store.' lols
Yesterday I was browsing around people's blog and reading their reviews on Prep + Prime Transparent Finishing Powder and thought I would give it a try. I stopped by the MAC store and picked one up. I also bought two lipsticks for the hell of it. My Jubilee lipstick was running out so I grabbed another one in case. Also i decided to play around with the colors. I found myself trying on 'Cherish' and loved how it looked on my lip. Now I feel like a happy camper! lols
Thanks MAC~ haha



  • MAC Prep + Prime Transparent Finishing Powder
  • MAC lipstick - Cherish (satin)
  • MAC lipstick - Jubilee (lustre)

7 comments:

Crissy said...

Cherish looks so pretty!

Female_intuition said...

yay for prep+prime! The colors look so pretty!

mzkrystall said...

thanks for the sweet comment, girrl, and btw, those lippies look so pretty!

Nu Nu Doll said...

Sweet lippies! :) I'll have to pick up Cherish!

Pop Champagne said...

hahah MAC is great!!

Belle Du Jour said...

You are gorgeous, Cherish looks great on you! I love your blog.
Come stop by mine and say hello and take a look around! Hope to see you around soon.

xx Belle

MakeupJunkee said...

nice haul